Sämst uppdatering idag

Men jag har knappt haft tid haha!

Jobbade först till två men fick sluta vid, halv typ. Sen kom älskling och hämtade mig i sin farmors söta bil, efter det bar han och pappa in det nyaa sjuuukt snygga badkaret till det sjjuuukt snygga nyrenoverade badrummet! Efter det åkte vi ner till mormor och morfar, badade, solade och åt hamburgare. + att mormor serverade oss en dressing som gick ut 2007.. underbart.
Sen åkte Magnus hem till Östersund men han kommer tillbaka imorgon :D efter det åkte jag, Camilla och Julia hem, badade katten åkte på vojen, grillade, ja men en massa! Har inte tid att vara vaken nu, kom på att jag glömde min bike utanför jobbet idag vilket resulterar i att jag måste gå ner imorgon till 6.. kulkul.


Men ni får tre bilder nu, resten kommer imorgon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0