När katten är borta..

Nu har jag nyss gjort gomiddag till mig och katten! Pyttipanna till mig (första gången jag lagar det och LYCKADES wihow) och hans favorit.. TORSK. haha, han blir helt cp när man visar honom den, ni ska få se en video sen ;) tänkte passa på att skämma bort honom nu medans mamma och pappa inte är hemma. Dom är tydligen på avslutningsbal för deras elever, 9orna I guess. Alltså, mamma är rätt dum ibland. Hon är så jävla sjuukt duktig på att göra tårtor (kan visa bilder sen) så hon har tage på sig att göra en till lärarnas avslutning, vilket hon alltid gör, men iallafall, hon gör dom alltid typ "extra" fin då? fattar inte. Det är inte lixom så att dom förtjänar den! hahaha, närå.

Men nu ska jag på toa, byta om och sedan ut med lillefisen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0