Min vanliga jävla tur.

Hur kunde denna dag som börjat så bra gåså illa??

Till att börja med så var Magnus tvungen att åka hem för att lämna in sin dator KLOCKAN 07:00(?!)på skolan?? Jävla bugg John Bauer!
iallafall så skulle jag ställa mig och laga mat till oss, gick upp för trappen och BAM!! så slant jag och landade på min stortå som vek sig!! Fyfaan vad ont det gjorde! Jag skrek och kände hur tårarna började komma men höll in dom.. Magnus kom och tröstade mig likaså Jayson<3 Drog sen av mig strumpan för att ta mig en titt på eländet och ja, blodet bara forsade ut, hade ingen känsel i tån eller foten så jag trodde att det var kört! :/ Gick till mamma och hon sa att nageln kunde ploppa loss om den var spräckt så jag fick världens panik tills jag insåg att den var hel (tack och lov!)men den vart alldeles blåröd av allt blod som låg sammlad under den.. Hua :(

Men nu kan jag iallafall gå på foten, typ, så det var ju bra iallafall!
Lagomt less jag skulle bli om jag missade truckutbildningen imorgon! Jaja ska fortsätta jobba nu!

See yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0