Längesen nu..

Ligger nu i sängen och pratar med Linnea om allt och inget medans Magnus är och surar någonstans, haha..
Jobba natt ska jag göra också, 02:48/07:30 + kvällen, sen på torsdag och fredag ska jag jobba dag, sweet.! Funderar faktiskt på att sova en sväng innan jag börjar, men jag vet själv att jagkommer bara att bli mer trött då.. + att jag har bestämt mig för att powerwalka ner i mina nya skor, jacka och byxor jag fått hem (även fast cykeln känns typ 700 gånger lockande..)

Men ska ut och rökanu, sen försöka sova.. Ska också försökauppdateramer men det känns som om att jag aldrig har tid?? Haha.

GODNATT


BTW, glöm inte min klänning..
http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=C53LhQ79ApwMYfCVZk0L7cFBlKqZYLaZFSimiejjHTtgyvzLVwWP#Gallery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0