It's a beautiful morning

Fan vad varmt det är! :D

Vaknade vid halv 8 första gången då det var en fluga i mitt fönster som surrade, min räddare i nöden kom dock och åt upp den, så nu är det en massa flugdelar i min säng ehee.. Sedan så vaknade jag vid typ 9 av att hantverkarna kom och började greja med badrummet och efter det skickade Linnéa typ 7 000 beklagningssms som jag inte orkade svara på haha.. Låg iallafall och drog mig en stund till typ 11? Då jag klev upp, tog två Burn piller, smörjde in mig med olja, drog på mig bikinin och la mig ute i solen! sköönt :)
dock så har den typ försvunne nu, eller, alla har gjort det, det är bara jag och Jayson kvar.. Han är ute och jagar flugor och jag sitter här, haha? kul liv..
Btw, såg ni att man fick tillbaka på skatten idag?:D sweet. Jag är skylldig morsan ca 4000 sedan studenten så dom pengarna blir till att använda dit.. Fick inte så mycket ifs, 1200 men bättre än inget! :)

jaojao.. Ut i det fina vädret igen, shaoooo!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0