Bröst

Godmorgon!

Kom hem ifrån jobbet för en stund sedan och jag gick faktiskt hem som planerat! Dock inte ner.. ehe. Jag måste verkligen rekommendera Reeboks easytone skor! Dom är helt underbara och man är helt slut bak i arslet när man använt dom ;)

Har svidat om till något mer behagligt nu i väntan på brevbäraren.. Måste se om mitt Halenspaket kommer idag som inehåller en massa gosaker!♥ Dom hade ju REA, eller har fortfarande antar jag?, så jag passade på att klicka hem en massa BHar och trosor! vafan typ 30 kr för två par BHar?? Vem kan motstå det lixom?? Så hade somsagt tänkt att sitta vaken till iallafall 9:00.. Fast jag tror det va Emma E som sa till mig att dom levererar ut breven en timme senare?? Hoppas inte det..


Nä nu blir det äggröra!

Faan, jag måste komma ihåg att lägga upp bilderna sedan midsommar och Viskan med.. jajja, det får bli lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0