29,7 grader i skuggan!

Jag, Camilla och Julia drog ner på Vojen en sväng idag med och stekte, Julia lärde sig gå på vattnet och Camilla badade för en gångs skull :D Jättemysigt! Igår va vi också där och då käkade vi frukost, jordgubbar och drack MER♥ Stina var också där då :)

Nu har vi precis komme hem för jag skulle hem och hämta mitt legg, ska till Ica och hämta ut mina nya kängor :D Hoppas dom passar.. Vi drar så fort Camilla har klippt klart Julia, då blir det Ica sen blir det till att åka ner till mormor och morfar och bada :D Älskling ska med då också!♥ Han och pappa har ett litet brake ifrån jobbet så jag tror daddy också ska med :) Senare ikväll ska vi grilla och titta på film vad det tänkt! Faan vad jag har utnyttjat dessa två lediga dagar maximalt! Imorgon är det back to work, börjar 05:00-14:00 och sedan på fredag blir det dubbelpass med både dag och kväll, dock så ska jag köra truck på kvällen så jag klagar inte :D


ha en bra dag!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0