No funny

Blir tyvärr ingen bild till dagens inlägg för jag måste gå och lägga mig så fort som möjligt!! Klockan är 08:12 och det är redan 23 jävla grader ute + inte ett moln på heela himmmmlen :D Så jag hade funderat starkt på att gå ut och sova i en solstol, men, nää.. Ska sova inne till 12 iallafall, sen när Linnéa slutar vid 2 så blir det Vojen! :D
Dock så är jag lite orolig att jag inte ska ta mig upp till 12 med tanke på att jag totalfailade med det igår haha! Hade ställt klockan på halv 12 men vaknade halv 4.. Så en hel jävla soldag borta där då.. :(
Men jag ska ringa Linnéa nu när jag går ut och röker och be henne ringa mig tills jag svarar vid 12! Det måste ju funka! Eller...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0