Like a G6

Godmorgon!

Ligger just nu i sängen och väntar på bättre tider.. Dvs att Magnus ska koömma hem.. Han är och kör Budbil + att Jenny M är med honom för hon skulle öva.. Och här ligger jag, ensam, hade planerat att sova till två men ICKE. Självklart vaknade jag nu av att Linnea S ringde, han dock inte svara så ska göra det på hennes sms snart.
Det är ju fan hemvändardagen ikväll! Men det blir nog inget av med de, har lixom ingen lust.+ att Magnus inte kan följa med för han ska jobba morgon också.. NEJ, jag blir nog bara hemma och myser :)

Hm.. Undra vad man ska hitta på idag..? Jag har inte ens orkat lyfta på rullgardinen för att se vad det är för väder. Känns bara som om att jag kommer att bli besviken typ..

Nä, jag ska ta och kliva upp nu, fika och sådär! Sen kan jag visa lite, öh, saker.,?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0