Bloggpause?

Eller vad man nu ska kalla det..? Har bara inte haft lust typ? Men nu är jag back on track och tänkte inleda dagens inlägg med att jag sitter på tåget back to Ånge! Yeey. Har varigt hos älskling hela helgen och myst :D
På fredagen när jag kom dit var jag så sjukt jävla trött och ville bara sova typ, hela dagen! Jag och baby skulle egentligen ha gått på Transformers 3, men eftersom att jag inte orkade blev det till att stanna hemma, köpa en Ben & Jerrys och titta på Transformers 2 (eftersom jag inte sätt den) den var sjukt bra och 3an lika så! Dock så va inte Megan Fox med, buhu! Haha, lika bra om ni frågar mig! ;)

Nu när jag kommer hem ska jag nog ta och städa mitt sjukt stökiga rum samt köra lite klassisk hemmaträning! Och så fort jag får lite hjälp av någon som kan hålla i kameran, så ska jag lägga upp alla övningar jag gör i bloggen! Kul va? :D

(Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0