Att vara eller inte vara..?

Ja, gud vilket underbart väder att somna till.. Det är 23 grader i skuggan och solen skiner.. suck :( Blir till att kliva upp vid 12 sen så att jag inte får ångest över att jag sovigt bort en sådan fin dag.. + att jag måste få meera färg ;)
Annars har natten vare bra, lite seg bara.. Är inte trött nu heller.. what to do..?


Sedan så har jag haft sjuk beslutsångest över Gatufesten. Ifrån början hade jag och Magnus tänkt gå på den med syrran och hennes kille men jag jobbade och kände inte att det var värt att ta ledigt, men nu inatt så satt några kompisar och pratade om det så jag blev sjuukt sugen och pepp! Ringde och peppade Magnus och sedan skrev jag till syster! Tänkte sen att jag skulle vara smart att kolla vad vädret skulle bli (hade självklart hoppats på strålande sol) men självklart visade det regn :( Tänkte då att sidan kanske visade fel så kollade upp 2 till och alla visade dom desamma. Blev sjuukt opepp och hörde av mig till syster igen som heller inte var nå sugen på att gå! Så jag sparar pengarna till Sthlms resan i Augusti istället! Men den pratar jag om nån annan dag haha :D
Ska iallafall ner till min sköna säng och sova några timmar nu. hejjj!♥




Btw, mysoutfit! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0