2 little 2 late?

Det här inlägget skulle egentligen ha publicerats i morse vid typ 11?! Men blogg.se har cpat tills nu..

Vilken härlig morgon!

Jag gick och la mig astidigt igår (11?!) Och vaknade vid 9 idag fast jag har sovmorgon till halv ett! Pritty nice! Så nu har jag lekt med Jayson hela morgonen! :) Sen så gick jag ut och kollade posten och tro på fan! Mitt hårpaket låg i brevlådan!! Så jag blev jätteglad, men då när jag öppnade det så såg jag att mirakelsprayen fattades och att jag hade beställt microringar för blondt hår istället för svart!! orka.. Men jag har som tur är redan en förpackning med svarta här hemma så jag hade tänkt att använda mig av dom också! Men mirakelsprayen skulle jag tydligen få nästa vecka som dom skrev så sött haha..

Men dock så måste jag säga att jag är besviken på deras kundservice, dom svarar inte i telefon?!
men nu ska jag göra mig klaar!

puss





Godmorgonbild!





Jag var tvungen att skynda mig för att ta en bra bild på håret eftersom att Jayson tyckte att det var vääldigt roligt att busa och äta på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0