Tur i oturen?

Fyfan vilken jävla gristur man har ibland alltså!!

ja imorse fanns det väl inte så mycket tur att skryta med men jag lyckades ändå hitta något att sysselsätta mig med! Jag gick ner till it-supporten som förde över mina typ 80 gig till en extern hårddisk som tog typ hela förmiddagen(?!) och nu sist jag kolla så höll han på att ghosta om den så att den kommer bli superfresh med windows 7! (ifs så fixade alla andra det innan jul men i allafall!)
nu sitter jag iallafall på tåget (utan dator) påväg hem och det var en jävla tur att jag kom med! För älskling skulle skjutsa ner mig till tåget som jag trodde gick 13:40 och när klockan var 28 så såg jag att det gick 35!! Så då vart det panik och självklart så lyste vartenda trafikljus i stan rött!! Så när klockan var 36 och jag hade kysst älsklingen hejdå så såg jag att min räddning stod i dörren till tåget! EN POLIS! jag har då aldrig varigt så glad över att få se farbror blå.. Menmen, nu sitter jag på tåget iallafall påväg hem till min fina!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0