Sick of you

Hej hoe's!

Shit vilken dag.. Hade ju prov idag somsagt men jag sjukanmälde mig eftersom jag hade lite feber igår och jag mådde inte riktigt okej när jag vaknade heller..

Efter några tabletter/timmar så kände jag mig bättre så då körde jag lite hemma träning vilket alltid är skönt! :) Dock så störde Jayson mig hela tiden så det blev inte så mycket tempo.. Sen så var jag och Stina på gymmet efter jobbet där jag körde kondition idag! Fyfan alltså vad jävla tråkigt det är att köra det inomhus! Jag föredrar verkligen att springa ute istället för nå rullband! Det blir bara så tråkigt att jogga utan vinddrag när det blir varmt och se att den tomma fula väggen aldrig kommer närmare ._. jaja..

Fick ett sms förrut där det stod att mitt hår är påväg till mig! :D Vilket lär betyda att det kanske kommer imorgon? Eller senast fredag? spännande.. Men tydligen så verkar det som om att denna sidan skickar ut skithår vissa gånger och super bra andra gånger..? hm..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0