Så tokigt det kan bli..!

Tror det är febern som gör så att jag utövar dessa spännande köp..
Jag har ju pratat tidigare om att jag vill prova på Stick Hair (som man fäster med microringar) istället för träns som jag använder nu, men jag har aldrig riktigt komme till skott för att jag har inte vågat and so on.. Är rädd att det ska se konstigt ut typ..? Men nu har jag komme på en jäättebra idé hur jag ska göra! Men det berättar jag om en annan gång ;)


Men jag är närvös! Tänk om det blir fel? tänk om det är nå jävla skitkvalité (är jättepedantisk när det gäller löshår) nu när jag har hittat ett ställe i Sundsvall som jag köper på (som är jävligt bra) och som jag har gjort i flera års tid, så känns det väldigt läskit att byta.. Och speciellt när det beställs via internet...
Shure, sidan är jävligt stor och skriker ut high quality men jag får se.. Känns det skit så skickar jag ju tillbaka det, inget snack om saken!!

(Och ja, jag vet att det är ett träns på bilden men hittade ingen bättre bild)



Allt som allt, 1 628 kr! Vilket jag ALDRIG har lagt ut på ett och samma löshår! eller ja okejdå, 1090! men ändå!!
Men jag måste säga att detta är verkligen spännande!

Ska sova nu så min jävla skitfeber försvinner tills imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0