Min första hiss/diss thing..



Nu ska jag lägga upp min alldeles första hiss/diss! Alltså egentligen, kunde inte den losern som kom på det ge det ett bättre namn? Jamenar, Hiss och Diss.. Njaaaaaa aja..
Here we go:











Jag tycker att det är GRYMT sexigt och tufft att ha. Passar till allt, en klänning, jeans, shorts you name it! MEN, det ska vara snygga kängor som dessa (har båda paren snart) eller liknande typ goth eller synt med stålhätta mumms.. Men är det en tantkänga så blire en fet diss direkt! + att när folk inte knäpper upp dom utan låter dom sitta som ett korvskinn?! FULT!! Jag kan säga såhär att de är anledningen till att jag inte har köpt kängor ifrån första början. Gick bara omkrig och störde mig på alla som gick runt i det..
fyfy..







Det är sött, det är fint, vackert, sexigt och kvinnligt vad mer kan man begära? Man skulle kunna kombinera så snyggt med dessa plagg! Som klänningen i mitten, tänk er en snygg bustier ifrån HM under, ett par vanliga svarta leggins och ett par högklackade skor?! + en massa glittriga accessoarer på armarna? melike♥










Dock så var INGA av dom jag hittade nu för att visa er men ni kanske förstår hur jag menar?
Jag själv har ett par skiitsnygga som jag köpte på HM förra året tror jag? De är jätteslitna och har en massa fransar som hänger.. najjs. Men grejen med jeansshorts är ju det att dom får inte va FÖR LÅNG eller typ det värsta, FÖR STORA! Det är så jävla äckligt när man ser nån jävla smal stackare utan röv som köper ett par alldeles för stora jeansshorts! Vart är sexigheten? Det ser ju bara.. gammalt ut?
Men iallafall så tycker jag att man ska kombinera dessa med typ converse eller kängor! (HÖGA klackskor ser för horigt ut HOST) Möjligtvis stövlar med relativt låg klack skulle sitta finfint..





Det är något som jag alltid har vare k*t på! Det är rockigt och ger personen i fråga attityd (beroende på vem personen i fråga är såklart) Åhh, jag vill så gärna ha jackan till höger men jag känner att jag inte orkar punga ut 1299kr på den, denna månad! fast, kanske nästa? haha ;) skitsamma! Det jag alltid har sätt som "vision" när jag ser en militärgrön jacka är slitna jeansshorts, kängor och ett losefit linne! SASSY!♥







Yess, nu är det dax för att klaga på det som JAG tycker är fult och värdelöst så håll i hatten och hämta servetterna för det här blir inte nådigt!






Och ja, nu vet jag att det är många i min omgivning som använder sig av det men komihåg att det här är min personliga åsikt och har jag inte sagt något till dig så är det chill

FULT FULT FULT!! Jag vet fan inte vad som är värst?! Långa halvtajta jeanskjolar verkar ju vara typ standardplagget för en mamma på sommaren?! NEJNEJNEEJ! jag vet inte varför men jag hatar det bara så kolosalt mycket..! Och korta jeanskjolar? Alltså, det kan se okej ut på vissa men orden som kommer upp i huvudet är fjortis (speciellt med svarta strumpbyxor till) eller h*ra? Hårda ord iknow men komigen? köp en fin jeanskjol som är lite.. puffig eller utåtstående istället??



Måste jag ens förklara?

PIIIIINSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0