Magiska under..

Oj hejsan på er!

Var ett tag sen jag skrev senast right? Och lite har faktiskt hänt sedan sist!
Fick ett ryck och bestämde mig för att sluta röka! Så nu har jag varigt rökfri i 24 timmar! ^^


Jag är så jävla stolt över mig själv, så jag köpte en rosa princess tårta igår som jag ska ta fram och bjuda familjen på när jag har varigt rökfri i en vecka! ;D (och jaa, det är en frystårta) Jag är verkligen jättepepp och det går faktiskt förvånandsvärt bra!! :O vilket jag inte trodde! Haha men det var så fult, jag rökte ju sista ciggen i går halv 8 på morgonen och efter att den var slut så stoppade jag ner handen i fickan för att känna efter en tändare. Självklart så hittade jag en som jag tänkte att jag skulle slänga bort men samtidigt kändes det som om att den skulle faktiskt vara bra att ha! Men icke, jag slängde iväg den i sön tillsammans med en annan jag hittade, bara för att verkligen bevisa för mig själv att this is it!


Jag klarade mig utan cigg ifrån halv 8 till halv 12 då jag och mina flickor gick och käkade på Easten (innan det köpte Johanna ut ett paket med nikotintuggumin åt mig eftersom jag inte hade legget med mig.) och jag måste säga att dom fungerar verkligen! Suget försvinner och det ända som är kvar är tanken att man bara vill typ ställa sig utanför skolan och ta sig en cigg som alltid men istället för att gå ner dit och frästa sig själv så undviker jag det! Vilket är enligt mig det bästa man kan göra! Jagmenar, det kanske inte är så smart att gå på krogen och ta sig en öl veckan du håller på att sluta röka?


Jaja, nu sitter jag iallafall i min älskade rosa one piece och väntar på att mina ägg och sims ska bli klara! ;) Är egentligen ledig idag men vi ska ha småföretagande 3 onsdageftermiddagar nu eftersom vi missade det när vi var på APU. Men ja, jag sitter här, kvart över 8 på morgonen? lol, jag somnade vid 11 igår på kvällen och vaknade vid 4, sen så somnade jag om igen och vaknade igen vid 7 och på den vägen är det!

hua, vilket jobbigt inlägg! Nu ska jag äta Delikatess mackor med nykokta ägg, käka en massa tuggumin, kolla på tecknat och spela mitt älskade sims!

Lycka!



(gammal bild på mig och love)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0