Jag är en redig kvinna!

Jajjemensan!

Komma hem ifrån jobbet och lukta svett är det inte så det ska vara?? Det är ju ett tecken på att man jobbar eller hur?? ;) haha.. Men nu ligger jag iallfall äntligen i sängen och ska slå på en film! Ikväll/natt/morgon blir det:

My Neighbor Totoro!!



Myyys!

Jag har alltid velat att se den!^^
btw, så tror jag att det här kommer att bli en bra dag! (när jag väl vaknar) för jag kollade på statusen på två paket jag har beställt och troligtvis så kommer jag att få smsaviseringen idag!! schenker♥
Men jag kan ju visa ett paket som jag hämtade ut idag istället tills vidare! ^^





Fina va? I just ADOOOORE them!



Men vi hörs senare idag!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0