Husdjurstips!


Still don't get it..?

Titta på videon hur jag lär min Ragdoll att sitta!

:)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

katter ska bara få vara!

2011-01-28 @ 00:53:12
Postat av: EXECUTEBARBIE

Öh...? Näe, jag skulle inte tro det va!

2011-01-28 @ 01:20:39
Postat av: Anonym

det ligger i kattens natur att vara en frisjäl! va ska du gö sen då när katten kan sitta? visa upp det på utställningar? för det bryr sig inte domarna om ^^

patetiskt.

2011-01-29 @ 00:15:46
Postat av: EXECUTEBARBIE

O-M-G..?!Jag lär min katt EXAKT vad jag vill! :) Om jag lär den sitt, ligg eller rulla runt så är väl det inte ditt problem ? Han kan sitta och vi har honom som sällskap och inte som utställningskatt så du behöver inte oroa dig! (btw, kan det vara så att du själv är ägare till en sketen bondkatt som du inte ens kan få att komma till dig när du ropar ?) DET är patetiskt ^^

2011-01-31 @ 14:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0