Hot..?

Åhh vad skönt! Kom hem ifrån träningen för ett tag sedan och de må jag säga!! Röker DU och tränar samtidigt?? Sluta genast! Snacka om att man märker på en gång skillnaden! Man orkar mer och man känner sig såå fressh!
(dock så kände jag mig inte så jävla fresh med tanke på min trashiga träningsoutfit genomskinliga leggins som visar trosorna? njae..) iallfall,
nu har äntligen Jayson vaknat till liv så ska busa med han en stund eller nää, jag ska busa med han tills jag ska sova! =D
Snygg träningsoutfit eller vadå? Blanka halvt genomskinliga leggins och postentröjjan? hahah no more.. nu ska jag gå och packa ner dom RIKTIGA träningskläderna som jag ska ha imöra!
natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0