Hej hopp pillesnopp

Hej världen!
Jag har inte bloggat på ett tag eller ja, nån dag..? Men det är väl inte hela världen.. Iallafall så har det hänt lite som vanligt.. Jag fick reda på att morfar låg inne på sjukhus i fredags när jag kom hem ifrån syrran så jag tog ledigt ifrån jobbet. (Tänker inte berätta vad det handlar om för det har ingen annan med att göra) Jag kände att jag verkligen inte orkade jobba efter att fått reda på ett sådant besked..? Så jag stannade hemma och lekte med Jayson ett tag som genast fick mig att må bättre! Kärlek på dig!♥
Och igår hade jag och älskling en riktig hårdag haha! Han färgade min utväxt (som jag inte gjort sedan jag började skolan efter sommaren..?!) Och jag klippte han! Det blev verkligen JÄTTESNYGGT denna gången! =D Sist, var väl.. okej, men INTE OKEJ. Men nu ska jag börja jobba på min senaste design på bloggen! + titta på SIMPSON men baby!♥
Och självklart ta lite bilder till designen osv! ;D
Have a nice night!
Fin tröjja va..? Den är faktiskt min mammas! :)
(ska faktiskt ta och beställa en likadan nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0