Gubben i lådan

Hej världen!

Andra jävla skit gången som jag skriver om det här jävla inlägget nu! FÖR JÄVLA SKIT FIREFOX KRASHAR HELA JÄVLA TIDEN?!?!?

Iallafall.
Detta har varigt en rätt så, onödig dag? Har ju somsagt jobbat natt hela denna veckan också men idag så sov jag till halv 6?! haha kuul! Det var bara att kliva upp, klä på sig, äta en macka och sticka! för maten var inte klar.. :(
Hm, ja det var väl det enda som var onödigt egentligen..
Sen åkte jag till syrran med älskling! Hon satte i mitt löshår och älskling grejade med hennes boyfriends datror! Sen kollade vi lite på film och åt gott! (en Ben & Jerrys bla!) Men nu har vi kommigt hem, eller ja, vi har väl vare hemma ett tag men endå! Jag ligger i sängen med onepiecen på i högsta hugg och älskling har en av mina halväckliga morgonrockar! uuuursh! Måste verkligen slänga bort den han har! Har haft den i flera år så det är myycket äckliga idiotbasiller på den! >.<


Men nog om den! =D Fick hem min klänning som jag pratade om förut, remember? ;)
( )
Och den var verkligen jääättee fiin! iloveit!♥
Trodde att det skulle bli som vanligt när jag beställer något jag verkligen vill ha, dvs att det är något fel på produkten (är lite perfektionist när det gäller sådant) men inte denna gång! =D
Måndagsoutfiten är räddad! haha ;)
Jag visar bild på den imorgon hade jag tänkt :)

Men nu , har inte tid mer! Ska krypa ner i täcket och spela mitt älskade sims!♥


Yeah, håret flippar på bilden ovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0