@ work

Fast, egentligen så behöver det inte nämnas eftrrsom jag så flitigt har uppdaterat det via places på facebook, haha?

Men jag måste bara berätta att jag är så jävla less nu..! Provade min nya sockersöta bh på toan här på jobbet OCH GISSA OM DEN VAR LITEN ELLER?! alltså även för mig som inte har nå jävla bazokas till bröst, men dom hängde verkligen över bhn!! Fast ifs, den såg ju ändå rätt liten ut när jag kollade på den men jag tänkte "äh, den passar nog, det är ju min storlek så" men icke! Ursh vad less jag blir.. Sen så är man ju ledig imorgon så jag kan inte byta den då.. Äh får byta den på torsdag efter skolan då... Suck

jaja, ska jobba vidare nu.. Se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0