Sunny day

Fan den här dagen utartade sig ändå ganska bra! Hade religon på förmiddagen där vi skulle diskutera en massa diskutionsfrågor helt enkelt, om typ abort, självmord, dödshjälp osv! Jävligt intressant faktiskt!
Sen på eftermiddagen så hade vi mediaproduktion eller kommunikation (kan aldrig hålla isär dom där) vilket gick förvånansvärt bra! Jag och min lärare var på samma nivå idag (vilket inte händer så ofta)

sen fick vi sluta tidigare eftersom vi jobbat in rasterna vilket var awesome! Så efter det skjutsade älskling ner mig på stan där jag sprang in på h&m för att köpa leggins för typ, 69:-? Men ni vet väl hur det är.. Man bestämmer sig för att köpa en grej men det lyckas alltid sluta med att man handlar typ 7 saker till.. Så vart det idag med såklart, men jag handlade faktiskt aaasssafina underkläder till alla hjärtans dag! You know, the love day.? Lägger upp bild på dem sen när jag komme hem ifrån jobbet!

Äh, nu ska jag pendla vidare och sova en stund! Seeeyaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0