Some people should never been born!

Fyfan vilken äcklig dröm jag hade inatt.! Jag drömde att jag åkte ner till mitt värdelösa ex och hälsade på han?! utan att säga till Mange, så jag mådde jättedåligt! Iallafall, vi satt på ett fik typ och pratade om gud vet vad (han var lika dryg som vanligt och typ helt ointresserad as always?) och sen så var det typ en helsjuk trappa och sen så sa jag bara nej, nu åker jag hem! Så var jag hemma och sen helt plötsligt blev han jätteintresserad och försökte typ, kyssa mig? Så jag ba - NEJ JAG MÅSTE ÅKA HEM NU! Sen så var han typ hemma hos mig och mamma viste inte vem han var haha? Sen så vaknade jag och var så jävla glad att det var en dröm så jag tänkte ringa älskling och säga hur mycket jag älskar han men då han jag somna !

Fucked up dream or what..?


Men nu ska vi inte prata om sådana tråkigheter ICKE! För idag är det en riktigt soolig och hääärlig dag! Jag och Jayon har redan hunne vare ute ett tag på altanen ! haha katten är fan som en hund?! Följer efter en ute och vågar inte gå ifrån en utan följer med hela tiden! gosh I love him♥
Sen en annan jälvigt sweet sak är att snart åker fan vi till Thailand igen?! Tredje gången är det faktiskt nu, helt sjukt! :D Och det ska bli så jävla mysigt för Magnus ska följa med denna gång!♥ Så vi hade tänkt att typ "fira" våran 2 års dag där nere för den är 2 månader senare egentligen :)
Kan lägga upp bilder senare ifrån vår senaste tripp dit..?
Här kommer lite bilder från imorse iallafall♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0