Shiiiitt! Klockan är 20 i 4!!

!!! Och jag är fortfarande vaken ._- iiihi inte bra inte bra!!
Som ni alla kanske vet så det ju 100 dagars firas idag! Så jag tänkte faktiskt ta och berätta lite snabbt för er hur min dag ser ut!
Först så tar jag tåget in så att jag är i stan vid 1, där ska jag möta upp älskling för att lägga diverse grejs i bilen. Sen ska jag vänta på att Lina hör av sig så ska vi gå och handla till maaten! Och det blir självklart tacos! Nåväl, så när vi endå ska shoppa mat så ska jag passa på att köpa en superfin väska som jag har kollat på länge nu + kanske en klänning..? och nå, armband kanske..? haha ajaajajaj!
Sen iallafall så ska vi åka hem till henne och börja förbereda lite tills Älskling, Emelie, Marina, Karin, Jonas och Johanna kommer! Då blire tacos, MIN KAKA, kreoke, vin, sprit och rajjtantajjtan! ;) Sen så kanske man kikar över till en annan fest som typ, resten av klassen är på.? haha och sen blire självklaart krooogen!!♥
NUÄR JAG PEPPPpPPPPp
Men nu måste jag verkligen sova om jag ska orka vara full hela dagen imorgon hoho! Föresten, så ska jag köpa mig ett ciggpaket imorgon med! :D Och siggen ska inte tas förens första vinglaset är upphällt! SPÄNNANDE!
MEN NU MÅSTE JAG SOVA SÅ ATT JAG KAN VAKNA UPP TILL DENNA HÄRLIA DAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0