Playtime

Hello again!

Nu ligger jag i sängen och redigerar bilder i ps, kul va..? ahnja.!
Var ju hos tandläkaren förut för jag trodde ju att min visdomstand hade typ, möglat sönder? Men det visade sig bara att det hade komme in lite skit och att jag ska fortsätta rengöra som jag gjort nu dom senaste dagarna! (vilket i sin tur betyder att jag ska använda mig av ett medel som-jag-inte-kommer-ihåg-namnet-på och en spruta som tandläkaren har, äh, förklarar det sen!) Så skulle det sen iallafall gå över efter typ 5-6 dagar.. Och om inte så skulle jag komma tillbaka :)

Men det var väl typ det! Sen så kom paketet ifrån Foderbilen idag med som inehöll mat och lite annat jox till Jayson! :) (och jag gjorde ett asfint hus av kartongen, visar bild sen) och mina och mammas REDKEN produkter! WIIIAAA =D

Men nu ska jag ringa min älskling som jag inte har pratat med på typ, HELA DAGEN ?!♥
aMAagaRD,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0