My horse is amazing

Amen unbeliveable! Jag kom upp! I mad it!! :D så nu sitter jag på tåget med.. Wait 4 it.. Utsläppt krull!! (trasiga jeans, linneas stövlar, loosefit linne och en döskallekofta. Rockit eller vad..?) alltså grejen är ju den att jag alltid har håret upsatt i en liten knut + ett hårband så man täcker babyhåret men icke idag! Och det brukar absolut inte gå att ha det utsläppt i vanliga fall efter att man haft det i en knut, för då står håret åt alla håll men inte nu! :) and i think i know why! Jag ska berätta det för er senare!! :) eller ja, så fort jag kommer på skolan :)

men nu ska jag vila en stuund (i väntan på att konduktören ska väcka mig när man precis lyckats somna ÄVEN fast dom vet att jag använder mig utav pendlarkort! Som jag har gjort i 4 ÅR NU HALLÅÅ?! *suck*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0