@ my boyfriends house!

Yepp, igår landade jag i Östersund somsagt och efter att älskling skjutsat sin mamma på jobbet så tog vi en riktigt härlig sväng på MAX hör och häpnad! Jag brukar aldrig äta på Max men jag kände, ääh what the hell? Så det blev ett Maxmål med smält ost, lökringar och strips! muuumms! och självklart vart det driven! ;) Sen åkte vi på Willys där jag handlade en massa jävla godis och sen åkte vi hem och bara hade det bra! (dvs jag låg och spelade spore typ hela kvällen och älskling skrek om att jag skulle lägga mig i sängen typ? haha)
Så det kanske är förståeligt varför "tillfälligt avbrott" kom upp igår?

Nu iallafall så sitter jag i min supersköna snobbenpyamas som jag fått av svärmor och svärfar, solen skiner så jag, älskling och hunden ska antagligen ut en sväng sen i det häärlga vädret! =D
Men nu ska jag trääna lite så ha't!

Oskarpmorgonbild.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0