Morning fuckers

(Bloggar ifrån iphonen och därav att inlägget är så tråkigt och fult och inte inehåller bilder. Sitter och längtar som en gris tills dom ska släppa blogg.se's app!)

Ja hujeda mig!
Är jag den enda som brukar känna att en sjukanmälning känns jävligt lockande vissa mornar..? Som typ den här! Ligger och pendlar mellan vaken och halvt medvetslös mellan 10 över 5 till 6 och stänger förbaskat av alarmhelvetet efter varje gång den ringer och väcker en.. Ursh, ja imorse hade jag verkligen en sådan morgon! Jag hade helt enkelt 0 lust att kliva upp och ta tåget till skolan..
så nu undras väl det ifall jag verkligen kom iväg eller ej? Men om jag säger såhär: brukar det sitta någon halvdann alkis med 3 strån på huvudet och stirra på en hemma vid köksbordet? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0