Mama Im coming home

Muu ja då sitter man på tåget igen då med lite batteri och världens snöstorm ute KUL!!

men jag måste säga att jag ändå har hunne med några bra saker idag! Jag har 1. Lämnat in mina typ lårhöga stövlar hos skomakaren eftersom jag tydligen gick snett (?) när jag köpte dom så klacken var ju sliten på sedden så dom har ju vare helt omöjliga att gå i!! Men nu är dom äntligen inlämnad och redo att hämtas ut imorgon ! 100 kr gick det på så det var ju lätt värt det!
Sen 2. JAG HAR HÄMTAT UT MIN YYYBERSÖTA STUDENTMÖSSA IDAG! jävligt sässy faktiskt. Men jag tog kameramössan dvs det sitter en skitliten filmkamera där pincen ska sitta! But i like it! (bild kommer upp sen efter jobbet!)

men nu måste jag spara batteri på iphonen!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0