MAKE MY DAY

DÅ sitter man äntligen på station. Till mitt sällskap har jag iphonen, A-lagarna, ett jättegulligt äldre par, väskan och en och annan snytbengt! Kulkul! Tåget kommer om 10 minuter och jag är jättenervös..? Varför? Hm.. Det är den här känslan om att man har glömt det allra viktigaste! Men få se, vattenpipa, smink plånbok, PLÅNBOK! måste kolla efter den...
yepp den var med! =D leg och bakomatkort BIG CHHHEEEKKKK!! nu återstår bara att handla en ny fondation, väskan, CIGG, maten and so on! :D treevvllish! Jag har verkligen höga förväntningar av dagen!!!
Men nu ska jag fortsätta lyssna på det underbara soundtracket till princess mononoke fyfan vilken bra film det är! Måste va bästa som gjorts! Börjar nästan böla haha! Musiken är så fiin :') men nu ska jag ta och varva ner!
okej. En alkis kissade nyss på sig.. Stackars människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0