Like a rockstar

Här har ni en suddig och halvkass bild på mina nya och tokhÄftiga oundergroundkängor ja fick hem idag!
Fast, självklart så blir det ju alltid problem (iallafall för mig) när man verkligen har längtat efter något man har beställt.. Såhär var det:


Jag och Emelie bestämde oss för att beställa ett par skor var med tanke på att dom var så jävla billiga (typ 700 kr??!) Det stod att man skulle ta en storlek större en vad man hade eftersom de var små i storlekarna så det gjorde vi, men tro inte på fan att nu när man provar dom så känns mina 40isar som ett par 37or ?! JÄVLIGT KUL!! Så då antog vi att Emelies också skulle sitta som ett jävla korvskinn så nu har jag hennes 41or (har aldrig haft så stora skor förut) och så ska jag skicka tillbaka och greja så hon får sig ett par 42 or!


As you'll seeee, everything worked out just fine!
'
Bättre bild kommer sen, men erkänn, dom är inte lite fräÄna eller ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0