Kry tjej..?

Öhj hej..!

mitt sims krashade just så det är väl dax att gå och borsta tänderna, krypa ner i sängen och ringa älskling typ..? Men först tänkte jag berätta om en massa intressanta saker!

1. Min ena syster är i NY just nu med sin kille och jag är inte det miiinnstaa avundsjuuk neeejj dååå!!
2. Jag har äntligen handlat den fina beiga vårjackan jag tjatat om !!!
3. Hittat aaaasasnygga grejer jag ska köpa snart ;)
Och slutligen number 4: jag ska lägga upp i bloggen imorgon vad jag köpt för najjsigt de senaste dagarna!!

intressant va..? Haha, nä kanske inte för er som läser det men synd! Det handlar ju om mig så ja, äh, javene, försökte låta lite cool och uppkäftig där då..... Misdlyckat :'(

men nu ska jag upp och pussa Jayson godnatt! Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0