It's gonna blow!

LoL

sitter just nu på jobbet och är arg , besviken och äcklad av människor.
jag sitter och tänker på rasister, nazzar, pedofiler, mördare, mobbare, djurmisshandlar och annat folk som förstör vår värld.
sure, jag låter jävligt djup och så nu men vafan ska man göra? Jag hatar folk som säger att det är okej att trycka ner andra! Jag hatar folk som bara ser på utan att säga ifrån, jag hatar folk som skrattar med! Jag HATAR folk som inte ser något fel med att vara rasist! Som inte ser felet med att hata någon pga dennes hudfärg eller ursprung! Jag blir äcklad. Ni äcklar mig. Sverige äcklar mig. Världen ÄCKLAR MIG.

fortsätter med det här inlägget när jag kommer hem. Måste jobba nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0