Hur kunde jag..

Hur kunde jag vara så jävla inkompitent och puckad..?
Hur fan kunde jag vara så jävla korkad och totalbleka sönder mitt fina och underbara hår bara för att jag ville ha det brunt till sommaren..?! Varför gjorde jag inte bara några slingor istället..?
Jag hatar mitt hår, dvs jag hatar hela jag. Mitt hår var mitt allt. Grinar varje gång jag kollar på gamla bilder..
FÖRE
efter.













Och det värsta är ju att det inte verkar vilja växa mer..?
Fast, det roliga är ju att jag vet varför. Jag plattar håret. Shure, det gjorde jag då också men det var då fan så mycket slitstarkare då. Jag har sagt hur många gånger som hälst att jag måste sluta platta det och jag håller det (i nån dag) och sen kan jag inte hålla mig längre. Känner mig så jävla ful annars.
buhuinlägg.
._.

Kommentarer
Postat av: Linnéa & gänget

Råkade ut för samma sak, och mitt tips är att strunta i alla hårprodukter ett tag och bara låta det vara (hårspray, färg och sånt) samt tvätta det med ett reparerande shampoo och balsam.

Borsta det försiktigt med en mjuk hårborste och låt det andas :) Inte värre än att du drar på dig en mössa om du någon dag när du går ut eller är bland folk - och klippa topparna var 4:e vecka såklart! :)

2011-02-10 @ 10:03:29
URL: http://bootcampdogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0