Glad alla <3 dag på er!

Alltså vem kom på den här dagen egentligen..? Vad är lixom meningen med den?? EGENTLIGEN? haha ja what to say..? Det är ju iallafall en guldgruva för företag! Som när det är farsdag och morsdag typ! Men don't get me wrong, jag klagar verkligen inte på denna mysiga dag, men ändå =)

Hur ska ni förövrigt fira den..? Ensamma önskandes att ni hade någon att fira denna dag med? Tillsammans med någon som ni egentligen inte vill vara med men ni står ut eftersom ni inte vill vara ensamma? Eller together with your soulmate and true love..? Eller kanske bara med er bästavän och ett glas rött haha..?


Men jag måste få säga det attalla hjärtans dag verkligen drar upp gamla minnen. Det känns so twisted när man tänker på att " ja nu var det såhär många år sedan det här hände" och jag har mycket på lager vill jag lova! Jag kan dra upp 2:


jag kommer tex ihåg när en av mina polare hade haft ett internetförhållande med en kille och hon var typ helt såld för han, la upp en låttext om han på pressen på lunarstorm, bilder you name it! Iallafall. Sen så på alla hjärtans dag så skrev den riktiga killen till henne och han hade tjej och allt! Det visade sig att hans polare hade drive med henne hela tiden + att dom just denna dagen hade hittst på att han låg på sjukhus och skulle dö typ..? Haha helt sjukt. Men min kompis var ju jätteledsen, så snäll som jag är så åkte jag ner till henne för att trösta och visa stöd och självklart hade jag med mig en bakelse som såg ut som ett hjärta..


Den här historien är inte lika dryg utan bara jävligt haha rolig och Sorglig EGENTLIGEN! Såhär var det:
(det här hände väl när jag gick i 8-9) då hade jag en vän (som jag aldrig kunnat lita på) Som var tillsammans med en kille över internet fast ända skillnaden var ju att dom hade träffat varandra men saken var typ densamma, han dumpade henne på Alla hjärtans dag för att hans mormor var sjuk typ..? Alltså vilken normal kille gör det..? Haha eller kanske det hände på hennes födelsedag? Haha whatever, kul vare iallafall!!

Kommentarer
Postat av: ulla

HAHAHAHAHHAHA!!1!1

2011-02-14 @ 16:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0