Eftersom att runda hörn är så populärt..

..så måste ju jag självklart ha det också!
Haha, jag ligger just nu i sängen och väntar på mitt hår som ligger i duschen ismetat i REDKEN balsam (: häärlligt!
Ja, som ni alla (som har mig på facebook) vet så är det ju 100 dagars idag fast det firas på onsdag. Vad är menigen lixom..? Fel bara att gå ut och fira idag..? Då kan vi ju lika gärna fira studenten imorgon eller..? jajajja! :D
Hmm.. ja lite nice var det väl kanske då..?
Iallafall så håller jag somsagt på att fixa med löshåret tills på Onsdag (jag har ju tage en paus med plattandet och hårförlängningen and so on MY HAIR NEEEEEEDDDSS TOOO REEESTTTT) Så jag ska gå och sjölja ur det och sy om clipsen, toppa det kanske..? Och fixa och dona! (: kuuuulll!! :D
(och det är en massa gammalt hår med på bilden som förövrigt fortfarande är i "som nytt skick" :D I LÖÖV IT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0