Äkta, turist..?

Måste berätta att min syster och hennes kille kom hem ifrån New York ikväll och skälvklart hade jag beställt lite saker som hon skulle köpa åt mig! ^^ eller ja, en keps och en I♥NY tröja men jag fick more :D som jag ska visa imöra för ja örsk int knäpp nå kort nö! Men iallafall! Jag fick bla en jättefin mugg! Så då tog jag på mig min nya bikini som jag fick hem idag (visar kanske den imöra) I♥NY tröjan, kepsen och så hällde jag upp lite kaffe i muggen! Men tror ni inte att jag självklart spillde ut halva jävla muggen med kaffe över min fina nya tröjja? :( Så då vare bara att lägga den i vatten och sen kasta in den i tvättmaskinen.. suck.. jaja..
Jag måste säga att jag verkligen fastnade för det där med rundade hörn! Bilderna blir lixom intressantare..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0