10 days

Jaooo! Om 10 dagar åker man till Thailand igen då för 3dje gången ! najjs.. Jag kunde inte hålla mig så jag plockade fram min fina solhatt och en av mina transparenta plagg som jag ska ta med mig dit ner!♥
Min ögon såg helt jävla groggy ut så det vart en liten sensur där, men jag antar att det inte skadar.?
Och igår så var jag med Emma och Yllza!♥ Haha dom är så härlig! Vi kom på typ halv 11 att vi skulle dricka vin och gå på krogen så då var det bara för mig att springa hem, byta om och kleta på lite mera smink (gud vad äckligt det lät haha!) ja och om vi säger såhär så har jag aldrig gått ut sådär TRÅKIG i hela mitt liv! shure, mitt hår var awesome och allt men bara tråkigt helt enkelt!
Jag hade håret i en slickad, hög ponytail?! Sofistikerat som Stina sa haha men samtidigt TRÅKIGT! haha nä men nog om det tråkiga nu!
Jag hade förövrigt jävligt kul! Dansade och blev inte wait 4 it.. full! eller mjo lite dragen var jag väl men grejen var ju den att jag drack bara ett jumbostort glas med rövin hemma hos yllza, typ 3 öl på krogen (freeeeee ;)) och en vanliaskye (6a ofc) ! billig och lagom fylla utan bakisdag! kan det bli bättre..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0