Nu jävlar

Här ska måtten krympa, röv, ben fan allt. Ska börja äta nyttigt så att min kropp blir propetionelig (stavning?). Är sjukt less på att min röv får mina bröst att se mindre ut. God I hate hit. Och armarna ska vi inte gå in på. Jag hatar seriöst mina jävla äckliga armar (Det tog typ 1000 kort innan jag fick ett på nickoplåstret som inte armen såg super fet ut på) och jaa, det finns dom som är större en mig som klagar och inte kan förståå hur jag kan klaga på mig själv.? Ja, för jag vill göra något åt det, jag vill nå min jävla drömkropp och det har väl ingen annan jävel rätt att lägga sig i ?!

Fan vad förbannad jag är, förbannad på att se en ful, fet och äcklig tjej i spegeln. Uffa nu låter jag som när jag gick i typ 7an då jag typ hade anorexi enligt läkarna?? Vilket jag själv inte tyckte. Jag kallade det snyggt och kunde inte förstå hur diagrammen kunde visa att jag var underviktig?

Omg, det måste vara såhär min kropp reagerar på att inte få cigg, genom att få mig att tycka illa om mig själv? Kul liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0