Mitt nya beroende

Jag och älskling åkte hem till honom dan efter julafton för att shoppa upp lite julklappspengar, allt var ju självklart stängt när vi kom fram utom elgiganten. Så vi gick in och jag i tanke att jag skulle äntligen få blibägare till en Braun Multiquick (stavmixer) men det var då den uppenbarade sig, haldyr, supeer bra och med så mycket tillbehör att jag inte behöver slänga pengar på tex en blender eller juicepress! Gosh. Aja jag köpte iallafall en matberedare ifrån BOSCH! :D suuupernöjd tjej!! Faan vad perfekt när man ska flytta, att slippa slänga ut en massa 1000tals kroner på något sånt ! :) sen passade jag även på att köpa hem mig ett Wii-spel som jag har velat ha huuur länge som helst! Dvs Legend Of Zelda - Twilight Princess! Och det är suuuperkuul, är fan snart klar? Tror jag tihi!

Sen dagen efter det åkte vi in till stan med Johan och shoppade, eller rättare sagt, han shoppade en hel garderob typ och jag själv (utnämnd shoppaholic) gick hem med en mascara, ring, 2ansiktsmasker, lösnöglar tills nyår, ett fult linne och en parfym. Fuuuuuuuu!! ;( aja sparade pengar iallafall då. Man får ju tänka så. Men ska vila ögonen nue, godnatt!<3

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0