Julaftonsmorgon



Vilken härlig morgon! Solen skiner och snön ligger och glittrar fint på marken♥ Mamma & pappa sover fortfarande men jag, min moster och hennes barn är vakna + katterna förstors! :) Just nu ligger vi nermysta i soffan och kollar på Nu är det Jul igen 2! Lovley♥ Föresten, vad gillar ni kortet på julgranskulan här nedan..? tycker kortet vart helt ok jag :)) Måste dock vänja mig vi AF som jag tycker skilljer sig radikalt gämfört med 18-55.. ingen förstod vad jag skrev där va..? Aja, charå!♥

Kommentarer
Postat av: jasmin kuscu

mmh den var bra den filmen asså fast den var nestan likadan som 1an undra om det finns en trea ( bara så ni vet jag är hennes kusin hihi) p.s snyggt kort

2011-12-26 @ 00:46:18
URL: http://jasminicool.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0