Hair and stuff

Tog kort på mitt krull nu i spegeln eftersom jag har börjat käka hårkontroll igen! :) Jag har aldrig innan käkat det dagligen men nu ska jag hålla det uppe + att jag ska ta kort när kartan är slut, dvs om 2 månader! Spännande! ^^ någonting som jag verkligen ser resultat på när jag äter tabletterna är att mina naglar blir superfina!! I vanliga fall håller dom på och skivas och jävlas och är mjuka, men tabletterna hindrar verkligen det och gör dom hårda och, ja, "oskiviga" ;D jävligt nice.

Btw, förlåt ida för den smickrande bilden på dig i inlägget under! Men jag satt vid datornsom inte har ps så jag kunde inte ta bort dig! Hoppas det gick bra endå?:)

Fuck vad långt mitt hår var där, det var tiden innan löshåret kom in i min värld! Så va pålästa om löshår och hur man sköter sitt egna under tiden, annars slutar ni som mig.. :(

Aja, ligger i sängen och ska sussa nu. Ska bara ringa det traditionella "godnatt-jag-älskar-dig -samtalet till min käraste vän, älskling och själsfrände! Tikl Mange, Mange, Mangeeeee

Iiih kom btw på att jag har fixat alla julklappar nu!! Väntar bara på två grejer som jag har beställt + att jag har kvar att beställa Linneas julklapp! Aja, nattiii '•.•'


Kommentarer
Postat av: anna

SV: på två månader hade rom i varje fall en grund och jag kände ingen skillnad ALLS under den tiden :) och inlägget var dessutom skrivet med lite ironi;)

2011-12-02 @ 18:36:42
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0