Dan före doppardan

Omg. Faan vad jag har stökat och bökat idag! Men har endå så mycket kvar!! :( Klockan är fan halv 3 redan.. Dan började med att min moster och hennes barn + katt kom hit för att sova över tills imorgon och självklart fira jul hos oss! Sen så Fick jag mitt paket med mitt älskade objektiv, gooood I Love it! Har dock inte lagt ner någon vidare tid på att fota! Får väl bli imorgon eller nått! Sen så åkte jag och min moster på bolaget + att vi hanlade en massa nödvändigt på konsum! Typ en bingolott till mig! :D haha jag var så pepp, har ju lixom inte spelat på flleeera år! Så det var sjukt kul, gud vad vi skrattade :D seen kom min ena syster och hennes kille upp en sväng och hälsade på ! mys♥ och efter allt det så bakade jag knäcken... segt och nu sover alla? Kul och jag har typ allt kvar ? nä men typ. Måste tona mitt satans hår och städa till på rummet så det bara är att dra fram damsugaren imorgon !! Eller ja det är ju fan morgon nu, så GOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUL!! Ska ta mig en rök och ringa älskling nu som är vaken :D Han kommer också hit imorgon!LOVLEY!! fast det blir senare på kvällen, men jag är lika lycklig för deee! ;D NÄJJ har ej tid med detta nuuuuu heejjjjju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0