världens bästa band



Är helt klart Sixx: A.M. Har älskat dom sedan dom släppte sin första skiva till Nikki Sixx bok Heroin Diaries.
Har jag btw nämnt att DJ (Daren Jay) Ashba har kommenterat en bild på min facebook? (han spelar förövrigt i guns & roses nu) Han är min manliga idol, jag älskar honom, skulle kunna dö för honom haha.. Nä men seriöst, hur ofta händer det att ens idol som bor i LA, har över 3000 vänner på facebook, ser min bild och kommenterar den? Men han använder sig inte av den där facebooken numera utan har gjort en ny, men det spelar ingen roll. Jag skulle fan kunna tatuera in de orden hahaha


Men här är en låt ifrån senaste skivan This is gonna hurt! kärlek♥







Är förövrigt sjukt stolt över den bilden.. om man får säga så?








Bilden kommer ifrån en uppgift vi hade i 1an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0