slutkörd tjej checkar ut

Nu är mina nätter som spider över.. så nu återstår det på dan ons-fre! :) Och det kommer verkligen att bli skönt att kunna vända tillbaka dygnet igen! Haha, iförrgår natt sov jag 3 timmar och va vaken i 24.. bra där! Så nu hade jag tänkt att gå och lägga mig i tid! :) typ vid 10 kanske? så får jag sova i 7 timmar och det är mer en vad jag sover en vanlig natt. Dock så lär det väl inte bli så att man kommer i säng tills dess, men försöka duger ju..?


Iallafall så efter att jag och bästavän hade slutat inatt så gick vi till körskolan för att prata med Kjell, men han var självklart inte där? (vilket han inte varigt de senaste dagarna vi vart där) Så då tänkte vi att vi skulle kika om han var där påväg ner till andra passet (kväll) vilket han var! :D Så nu ska jag fixa körkortstillstånd och sedan är jag good 2 go!


BTW! Så har det här varigt en historisk dag i mitt liv!! Jag har.. för första gången NÅGONSIN visat mig ute i utsläppt krulligt hår.. GOSH så jag skämdes.. Patrik var den första som fick se mig i mitt äckliga hår och han tyckte faktiskt att det var fint!:) Så det var ju kul. Men jag tog med mig en hårsnodd utifall att jag skulle ångra mig. Det var faktiskt lite roligt när vissa stod och sitrrade, men what to do? I don't care. Sedan kom Abed och sa att det var fint, vilket också fick mig att härda ut. Det spelar lixom ingen roll vem som säger det när det kommer till det här! Alla snälla komplimanger hjälper faktiskt! :D
men imorgon kör jag på uppsatt, känns enklare så..


Nä nu måste jag i säng, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0