Nyälskad och varm



Får skriva om resultatet ifrån hårfärgen imorgon istället för jag har helt enkelt inte haft tid alls idag!! Jag har bakat grunden till mina älskade cupcakes + glasyren, garneringen görs imorgon! :) Sen så har jag bakat mina första mandelflarn ever! Och jag failade totalt.. Första satsen den blev bara 6 kakor istället för 12? Och den andra blev bara en stor?? Haha like wtf? Men men.. Sen så måste jag hinna baka en till sats med cupcakes för det fattas typ, 2-3? Skapligt irriterande. Sen så glömde jag köpa vit chocklad som jag skulle ha till mina cockies så dom får jag också göra imorgon!! Sen måste jag hinna garnera tårtan också ?! Städa rummet och fixa mig?! Och gästerna kommer vid 15:00 Hur fan ska detta hinnas.??
Har ställt klockan på 11, men nu när jag ser hur mycket jag har kvar att göra så blir det nog att ställa om alarmet till 10...


Puuuuhhhrrr, nä bäst att man kommer i säng någon gång! Jag och babylove wishes you all a good night. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0