Min sällskapssjuke gubbe






Lillgubben var så söt när jag kom hem ifrån jobbet!♥ Han hoppade upp i datastolen brevid mig och somnade kurrandes medans jag kliade honom sådär mysigt under hakan! Åhhh, min ögonsten♥'


Iallafall, fick ju hem brevet ifrån Transportstyrelsen angående mitt körkortstillstånd! Beställde det fan igår så det var snabbt. Jag ringde ner till körskolan för att höra hur det blev med syntestet, hör och häpnad! Jag ska ner och göra det halv 5:D Nu är jag på G! Det känns så underbart att äntligen börja med det här jävla körkortet :D

ska släppa ut skrikisen nu, pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Liz

Tjockis cat :3 hihih

2011-08-12 @ 17:23:24
URL: http://undeadliz.tumblr.com
Postat av: EXECUTEBARBIE

hihi jaaa ^^

2011-08-13 @ 13:09:27
Postat av: Liz

Håriga katter är bäst! Förutom det där med att man måste borsta och kamma deras päls typ 23456i542736437478 gånger D:

2011-08-16 @ 15:02:56
URL: http://undeadliz.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0