mi hair

Som ni kanske har märkt så lägger jag typ inte upp bilder på mig själv längre? Och det hadlar om att mitt hår ser ut som det gör at the moment :) Som ni kanske ser på bilden så är mitt hår inte svart längre utan mer typ, 25 nyanser av brunt + en stor utväxt? Men det är så här att jag måste verkligen sköta om mitt stackars hår + att jag vill spara ut det så att det blir längre! Angående färgen så vill jag inte ha svart längre, är så sjukt trött på den färgen och jag tänker INTE under några omständigheter bleka det igen som jag gjorde förra sommaren! Det är anledningen till att mitt hår är så jävla kort nu! Men kvalitén på håret har blivigt super sedan jag har börjat sköta det så det ska bli intressant att se hur länge det tar för det svart, brun, röda att växa bort! :) All denna utväxt som jag har nu har jag fått på två månader så det ser ju lovande ut :D Dock så känner jag mig mindre snygg i krull, men efter varje gång jag plattat det så får jag ångest..? Så jag känner mig faktikst hellre ful och vet att håret mår bra en att få ångest och veta att håret går av! :)


Så nu vet ni det! puss♥

Kommentarer
Postat av: Twixy

låter som en bra idé ;) samma här, men kliar i fingrarna att köpa ett pkt hårfärg nu när utväxten är så lång varje gång jag är på ica :P

2011-08-07 @ 17:39:23
URL: http://twixys.blogg.se/
Postat av: EXECUTEBARBIE

Haha jo jag tycker det jag med! :) Men det är bara att hålla sig!! Det är ju värt det! Fast, tänk när utväxten är typ 2 dm.. uuuuuuuussssssh! haha jaja

2011-08-07 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0